jag hatar mig själv

jag vill bort, långt bort härifrån nu! snälla jag behöver komma iväg, jag behöver tid till att bara vara i ett universum som stoppats! jag behöver stiga av karusellen jorden och bara stå still när allt annat rör på sig! jag behöver hjälp!

varför ser ingen att mitt inre bara skriker av plågorna alla runt om mig ger mej? varför ser ingen den smärta som piskar mitt leende? varför ser ingen, eller vill de inte se? varför hjälper ingen?

Jag behöver hjälp, nu, idag, det är nu som tårarna faller! inte om 5 år... det är nu! varför ser ingen?
Är jag ensam i världen när andra går runt en? känner ens nån mej riktigt bra? gör du ens det bu? varför gör ingen något ? vaför faller mina tårar mitt i natten när jag är helt ensam? varför ser ingen de tårar jag gråtit när jag ler lite smått och falskt?

varför får jag ingen hjälp? är jag verkligen så bra på att dölja det?

Kommentarer
Postat av: Blåbär

Kära Pessi.
Jag finns här för dig dag som natt.
Jag är ledsen, men du är inte dålig på att gömma dig bakom en mask. Du visar inte när du mår dåligt. Det måste du, annars kan du inte få hjälp. Och jag vill inget mer än att finns där. Så ta bort masken och bara var! Loveulikebluberryshouldlovepessi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback