avreagera sig

åhh som om jag inte redan hade en helldag igår, utan idag ska ju allt gå fel igen!! liksom kommer hem från jobbet, dissar danni, sover o så kommer pappan in o väcker mej efter 3 h.. hur i helvete har han mage till det? blir bara så förbannad.. han vet att när jag väl sover så ska man låta mej sova!!!!! nu kommer jag inte kunna sova tills jag ska upp t jobbet imon!!! stööörande! o sen har han magen att komma hit o mucka med mej hela tiden! blir bara så förbannad... gör si, gör så, nej håll käften o skit.. kan inte bara han fatta att han ska låta mej vara ifred?

Blir bara så Pissed off på han!

i hennes ögon finns hämnd,
tänk, hon får inte allt serverat på silverfat.!
I hennes själ är det bara svart,
det ä som om han har tatt hennes livsvilja o ersatt det med hat.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback