rena drömmen!

jag går på stora rosa moln o andas utav kärlek.. ja jävlar, aldrig nånsin att jag känt som såhär innan... det e knasigt.. tom sandra sa att jag var lyckligare än nånsin när jag var med han. och det är sant!! :) älskar fanimej han o han älskar mej tebax.. kollar upp resor just nu te han, men allt e ju så dyrt, de kostar ju typ 1300 som billigast o de e me ryanair :S varför säger alla att de kostar typ bara 500 spänn?? :S aja.. han e värd de, men jag kommer verkligen inte ha pengar därborte då om inte jag hittar ngt eller ngn som kan låna? men de e välla bara att drömma vidare om.. aja skit samma om jag har pengar eller ej, de e bara att jag är me han som spelar roll!!!!!!!!!! o han kommer kanske åka me mej t sverige sen :) blir bara så glad. aldrig vart såhär lycklig innan!
trots de faktum att de e tomt just nu eftersom han inte e här o att vi säger gonatt genom msn så blire bättre, han o mark ska ju ev flytta hit nästa år o då kommer jag alltid gå me leende på läpparna!!

fattar inte, men jag älskar han endå! hes simply the best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback