they dont care bout us!!

haha ja o sis var på freeport idag efter jobbe o sen åkte vi t ikea... haha tappade bort min syster... lol de vart ju ganska kul... ringer o säger vart hon e men tro fan att jg inte hitta dit innan hon försvunnit igen.. haha..

a dream without sleeping...

reality nu dårå:
det som lever kvar är.... min bilddagbok ;)
http://lilljennkan.bilddagboken.se/ 
haha.. uppdateras snart igen. lol

mm sleeepa lite nu va.. neee fyyy mej!

Sossoooooo dnt be saaaaad.! hatar att du alltid får mig att bli ledsen när du e det.. de e drf jag dratt mig från dig gumman.. bara så du vet så e du guld värd, men hatar dej fortfarande för det som hände 03!!

keep mee awaaake!! lol
hha kan nästan inte ens tänka på svenska.. daaaamn.. trodde inte att jag skulle sakna dig så mycket, men det gör jag även om de e slut.. fuckat!?!

*dricka sprit o hålla käften!!!* [call it what u wanna call it.. im a fuckin alcoholic]
start of something new?

night. lol.. Fuck fastnat i Cs igen!! helvete! måste ta mig ur innan jag blir beroende.. lol .
mmm vill ha chocklad..

haha märks d att jg e trött? haha typ på tal om inget kommer mina dumma kommentarer upp igen...

ska hålla käften nu va!

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback