tiderna vänder

då sitter jag här igen och knappar in hur dåligt man kan må!
Idag var första dagen på fontana di trevi i göteborg, och förhoppningsvis den sista!
från att gå från topp till botten på 2 sec, så hårt störtade jag denna gång!
ska upp till skolan idag för att prata me lärarna imon om min apu, för detta funkar inte!! absolut inte!!!
Aja 10 dagar innan älsklingen kommer hit, iaf ngt att se framemot! jag älskar den grabben så mycket va!
så länge det finns vatten på jorden, så länge det finns luft i våra vinder, så länge det finns ett universum, så länge ska jag älska honom, och lite längre! det finns inga ord för denna kärlek , inte så stora så dom kan förklara! jag älskar honom så mycket!

I love my rabbit ;) forever!
haha take my head!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback