enorm saknad redan!

Idag åkte han, eller eftersom klockan är över 12slaget så åkte han faktiskt igår.. men men! det smärtar verkligen med den vetskapen att vi inte kommer ses på runt 8 veckor!! maaaaaaaaaaan! vi har pratat om skaffa lägenhet o allt! jag älskar denna grabb så mycket! han betyder allt för mig! den ultimata kärleken och jag vet att han känner likadant med tanke på att han sa det o så.... wupss nu logga han in :) fan jag saknar han men har haft  så underbart när han har vart här!

men nu sitter jag ensam igen, halsont, huvudet inte så på skaft som det skulle vara och känner mej så nere.
får glädja mej med att jag ska tillbaka till jobbet imon! :) dessa 8 veckor hoppas jag går snabbt! sen får jag vara i min älsklings famn igen! min värld snurrar bara för honom! konstigt?
oh nej, detta är inte desperation, detta är the real thing! känslorna är så ultimata!

I LOVE YOU BU NOW AND FOREVER! YOU KNOW THAT I NEVER EVER GONNA LEAVE YOU, CUZ THE ROSE IS NEVER GONNA DIE!! JUST THINK ON THAT OK? I LOVE YOU! xxxxxxxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback